Ner i papperskorgen: 118 100 (tredje gången)

Otroligt men sant. 118 100 har klantat sig igen. Den här gången messade jag och frågade om nummret till Sjuans pizzeria på Stenkvistavägen. Notera att jag angav adress eftersom jag har lärt mig att personerna på 118 100 oftast inte är de vassaste knivarna i lådan.

Svartet kommer:
Finns tyvärr ingen information. Detta kan bero på: ej publicerat nummer, hemligt nummer eller felstavat. Pröva eventuellt att ringa 118 100 för manuell betjäning.

Förmodligen beror det på att pizzerian kan stava 7:an dvs. med siffra istället. Men när jag anger gatuadress ska de inte kunna misslyckas. Tilläggas kan att konkurenterna 118 118 fixade fram numret på 30 sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0