Fallet 118 100: Kompensationen

Efter 118 100:s alla snedsteg fick jag i dag kompensation. Bakgrunden den här gången var en diskussion mellan mig och Svesse om vilket märke handbollsspelaren Zoran Roganovic har på sina skor. 118 100 svarade Adidas när vi frågade dem, vilket inte stämmer. Efter koll med förstahandskälla fick vi svaret Kempa. Påpekade detta i ett mail till 118 100 och i dag kom svaret.

Jag fick välja på en skraplott eller två gratisfrågor. Valde efter mycket övervägande de två gratisfrågorna.

Kommentarer
Postat av: Per

Alltså, verkar ju som om du ganska lätt hade kunnat kolla upp det här själv om du har förstahandskällor, men istället bara har en personlig vendetta med 118 100 och vill sätta dit dom, men jag gillar't! Kanske fel val att ta gratisfrågorna dock, och får mig obehindrat att tänka på Nas rad "I switched my motto, instead of sayin 'fuck tomorrow' / That buck that bought a bottle, could have struck the lotto"...

2009-10-13 @ 11:23:59
URL: http://polarenper.blogspot.com
Postat av: Johan T

Jo, fast grejen med 118 100 är ju att man ska slippa gå till förstahandskälla. Hade de sagt att de tyvärr inte kan få fram svaret så hade jag accepterat det. Men att skriva Adidas trots att det är är helt fel är bara för dåligt.



Nas är för jävla fin, för övrigt.

2009-10-13 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0