Ronaldo 2010: Nordic bet tar inte vadet

Har ett konto på Nordic bet och mailade därför min förfrågan om att spela på Ronaldo som skyttekung 2010. I England har man ju sedan 1800-talet kunnat spela på precis allt (Emelie Heskeys farsa vann ju t ex. en fin slant på att hans son skulle representera England i landslaget på alla nivåer). Tyvärr visar Nordic Bet att de ligger mil efter de engelska bookmakerna.
Fick nämligen följande svar av usla Nordic Bet:
Hej Johan,

Ja, vi kommer erbjuda odds på det. Dock inte förrän kvalet är avgjort.

Ha en bra dag!

Med vänliga hälsningar,

Marcus S.
Customer Support

Kommentarer
Postat av: Per

Borde inte det här hamna under kategorin 'Ner i papperskorgen'? Tror jag ska gå in till någon vadslagningsfirma här och lägga en peng på mig själv som skyttekung, borde ge en del.

2009-03-10 @ 12:20:40
URL: http://disfordurham.blogspot.com
Postat av: Dahlman

Märkligt av NordicBet. Annars förväntar jag mig en kommentar kring de engelska lagens rättvisa och totala dominans i Champions League. Scousers mosar Real, Chelsea skickar iväg Juve och ikväll är det fördel för såväl United som Arsenal. Erkänn Premier Leagues storhet nu!

2009-03-11 @ 11:01:33
Postat av: Johan T

/Dahlman

Skrev Champions Leauge-extra samtidigt som din kommentar. Visst ser det mörkt ut men jag hoppas som sagt fortfarande på att Zlatan kan blixtra till på Old Trafford. Och Mourinho har ju bara torskat ett möte av 14 mot Sir Alex. Hoppet är det sista som överger en...

2009-03-11 @ 11:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0