Lagerbäck-Tollén 4-0

Helt plötsligt chockar Lagerbäck och skickar ut en oväntad startelva. På fyra platser överraskade han mig. Tur att jag inte satsade mitt liv på min elva som jag faktiskt var beredd att göra...

Hann precis hem till matchen efter att i en hyrbil ha flyttat grejer från en hel (men liten) lägenhet mellan Uppsala och E-tuna. Var trött som satan men  noterar ändå:

- Att Anders Svensson är så tragiskt dålig. Killen kunde ju inte slå en passning rätt.
- Att Sveriges mittbackar hyllades välförtjänt.
- Att det är mycket lättare att försvara än att anfalla i fotboll. En lallare som Adam Johansson kan komma in och göra ett hyfsat jobb mot världens  bästa. Men tänk t ex. Kristoffer Näfver mot Maicon och det blir inte lika lätt att glänsa.
- Att Henkes insats äntligen utvärderades rättvist. Han fick en tvåa i Sportbladet (jag hade i och för sig satt en etta, men ändå ett steg frammåt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0