Extra: Så spelar Sverige i ödesmatchen

Sveriges startelva mot Portugal kommer med 99,9 procents säkerhet att se ut så här:

GK: Isaksson

DL: Edman
DC: Hansson
DC: Mellberg
DR: Nilsson

ML: Wilhelmsson
MC: Källström
MC: Svensson
MR: S. Larsson

FC: H. Larsson (c)
FC: Elmander

Enda platsen som jag inte kan sätta mitt liv på är Edman som vänsterback. Alternativet är att Nilsson tar den platsen, Majstorovic går in i mitten och Mellberg flyttar ut som högerback. Resten av platserna är jag alltså 100 procent säker på.  Hade Daniel Andersson bara varit någorlunda frisk hade han för övrigt  petat Kim Källström.  Hemma i Spanien sitter Goitom med sina 9 La Liga mål och fattar ingenting...

Roligt? Nej. Räcker det till poäng? Nej. Blir det något VM 2010 för Sverige? Nej.

Kommentarer
Postat av: Dahlman

Skönt att se att fotbollsintresset är på topp igen!

2009-03-27 @ 10:26:35
Postat av: Johan T

Tack du. Det är skönt att ha fått det tillbaka. Men Champions League känns fortfarande iskallt...

2009-03-27 @ 20:32:22
Postat av: Mats

Du hade sju rätt, mer än hälften! Du körde medan järnet var varmt gissar jag ...;)

2009-03-28 @ 18:30:28
URL: http://matswalter.blogspot.com
Postat av: Dahlman

Ännu en underbar laginsats av de blå-gula gav 0 - 0. Kul med Johansson och Elm i startelvan.

2009-03-29 @ 10:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0