Champions League-extra

I kväll smäller det igen. Gårdagskvällen är bara att glömma. Två äckliga Premier Leauge-lag vidare utan större problem. Real Madrids försvarsspel håller svensk division 2-klass och även om jag hatar Gerrard över allt annat går det inte att blunda för att han är jävligt bra.

Juventus var nära ett tag men spelar man med Olof Mellberg från start i en åttondelsfinal i Champions League går man inte vidare. Svårare än så är det inte.

Själv har jag inte vunnit på oddset på minst 30 försök sedan jag flyttade hit. Förbannelsen lever i högsta grad och därför lägger jag följande spel inför kvällen:

Man Utd-Inter 1
Roma-Arsenal 2


Tänkte först göra tvärtom och tippa med hjärtat med då ger jag inte de italienska lagen en ärlig chans att vinna.

Dags för Zlatan att vakna nu. I England skrattar de fortfarande åt honom. Vore så jävla skönt om han kunde smacka in ett drömmål i fejan på Ferguson.


Kom igen nu, för helvete!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0