Nu: CM 01-02

Premiärsittningen med mitt nyss anlända CM är avklarad nu. Självklart kör jag med Roma. Har fått en bra start på säsongen och spöade nyss Juventus på bortaplan efter ett sent mål av Batistuta. Enda plumpen i protokollet är ett kryss mot Perugia och ett svagt resultat i Champions league. Lägesrapport:

Transfers in:
Philippe Mexés, Auxerre £6m
Tonton Zola Mokoko, Derby £1m
Björn Runström, Bolonga £1m
Daniele Conti, Cagliari £3,5m

Av nyförvärven är det bara Mexés som har tagit en fast plats i startelvan. Runan och Tonton är bara 16 respektive 17 år och får än så länge stå på tillväxt i b-laget.

Laget (5-3-2 attacking):
GK: Antonioli

DC: Antonio Carlos
DC: Mexés
DC: Samuel

DMR: Cafu
DML: Candela

MC: Emerson
MC: Assuncao

AMC: Totti (kapten och fri roll)

FC: Montella
FC: Batistuta


Kommentarer
Postat av: Kralle

Tjena.

Vart så jävla laddad när jag läste det här.

Laddade ned spelet och har suttit klistrad sen dess. Finns ju inget spel som är roligare.

Jag kör en säsong där jag förösker lira upp Atletico Madrid till högsta ligan.

Har ett mördrar par längst fram El nino 17 år och Maxim tisigalgo brevid..

Går åt helvete.

Så tänkte ge mig på mitt kära leeds och se till att vinna allt med dom. Dom har ett mördande bra lag där.

Har du några kort i rockärmen som man kan köpa för billiga pengingar ?



Hur är det med dig annars?

2009-01-16 @ 15:07:24
Postat av: Johan T

Tja mannen!

Ja, den här versionen är så jävla fin. Alla senare upplagor är helt utflippade och överarbetade. Här är det CM när det är som bäst. Har faktiskt försökt köpa El nino till Roma utan att lyckas. Han har väl för starkt klubbhjärta. Quaresma ska vara jävligt bra (17 år under första säsongen, spelar i Sporting). Annars räcker det att säga Tonton Zola Mokuko. Han har en egen facebook-grupp dedikerad till sig enbart baserad på CM-prestationer. Hos mig har han i skrivande stund gjort 7 mål på 12 matcher som 17 åring. Går att köpa billigt från Derby.

Lycka till med Leeds! Vi ses och hörs!

2009-01-16 @ 21:20:07
Postat av: Anonym

Hej Johan



Efter att ha börjat följa din blogg ordentligt har jag hamnat i ett CM 01-02 träsk. Genom att jag varit sjukskriven en tid så har jag haft all tid i världen att spela detta spel. Dock har det gått förbaskat dåligt men gör just nu ett seriöst försök med Parma.



Vi får se hur detta slutar!

2009-02-12 @ 18:07:28
URL: http://www.laget.se/skollerstaif

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0