Ner i papperskorgen: Mina vita Nike-dojer

Bokstavligt och bildligt är det dags att slänga dessa i papperskorgen. Synd eftersom det är bland de skönaste skorna jag haft (överträffas bara av eviga klassikern Adidas Handboll Spezial). Problemet är att de håller på att falla sönder i atomer. Halva sulan är lös på båda skorna och "Air-funktionen" på hälen är helt sprucken.
Ordinarie pris på dessa skor är 1300 spänn. Då har de hållit i drygt ett år och jag har bara använt dem till tennis och innebandy. Kan visserligen trösta mig med att jag köpte dem på rea för 800 men det är en klen tröst i sammanhanget. 


Håller inte. Dags för papperskorgen.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Härligt Sverker!

2009-01-14 @ 10:07:20
URL: http://oskarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0