Vårens fotbollsresor

Tre absolut "måste resor" med fotbollsanknytning finns inplanerade i kalendern för våren.
31/5: Syrianska-Assyriska, hett Superettanmöte i Södertälje.. Här lär det vara tryck på läktaren och starka känslor på planen. Mig veterligen första gången de här lagen möts på så hög nivå. Får inte missas.
19/6: U21-EM i Helsingborg. Här spelar Italien sina matcher och de har ett riktigt intressant lag med Motta, Santacrocce, Aquafresca, Giuseppe Rossi mfl. Den 19:e möter de Sverige.
Någon gång under våren: Roma hemma på Olimpico. Har aldrig varit i den eviga staden och sett Roma spela fotboll. Med tanke på att kaptenen snart lägger skorna på hyllan är det hög tid att åka nu. Vilken match det blir spelar egentligen midre roll. Bara jag får  uppleva den här inmarchen:




Kommentarer
Postat av: Kralle

Tjena.

Kan berätta för dig att jag kommer vara i Rom mellan 4/4 till 12 /4.

Medans du funderar på varför jag berättar detta, kan jag berätta att det under dessa dagar hinns med två Roma matcher varav den ena är ett derby!!!!



Väl mött!

2009-02-03 @ 15:55:30
Postat av: Johan T

Åh fy fan vad stort. Jag ska göra allt för att ansluta. Tror att brorsan och några till kan vara där nere då också. Har du fixat boende och matchbiljetter?

2009-02-03 @ 21:49:50
Postat av: Kralle

Vi har reserverat biljetter, men inte boende, och så länge som vi itne bokar hotell kan vi inte få bekräftade biljetter.

Det är ju inte det enklaste att köpa plåtar till en fotbollsmatch i Italien.



Hojta till om du bokar på.

2009-02-04 @ 09:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0