Uppladdningen börjar här

24 timmar och 20 minuter kvar till avspark i årets match så här långt:  Arsenal-Roma. Taggningen har redan börjat. Fortfarande råder lite oklarheter kring var och hur jag ska se matchen. O'Learys i Eskilstuna visar den inte och det gör heller inte TV6. Återkommer i det ämnet men klart redan nu är att papperskorgen kommer dammas av inom kort.

I värsta fall köper jag matchen av Viasat och kollar på datorn. Klart är i alla fall att vi börjar uppladdningen här på bloggen så fort jag kommer hem från jobbet imorgon. Runt 19.15 drar vi igång med försnack, förhandstips och allmän taggning. Missa inte!


Krossar engelsmän imorgon.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Inte för att vara sådär, men kika in den här laguppställningen som jag ser matchen på ÖSK Ungdoms klubbhus med imorgon:



Henrik KANUsson, presentation överflödig.

Nihat Erdis, stor romanista.

Gabirel Åbom, lagkapten i Sköllersta med drömmar om Gunners-kontrakt.



Inte illa va? Gissa om det kommer bli bråk mellan Hatte och Kanu.

2009-02-23 @ 22:49:21
URL: http://oskarg.blogg.se/
Postat av: Johan T

Åh fy fan. Vilken uppställning! Att benämna Hatte som "stor romanista" är ju ingen överdrift precis. Hoppas och tror att han får fira imorgon.



2009-02-24 @ 01:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0