Arvidssons tunga nätspel

Arvidsson börjar på många sätt få ordning på sitt liv nu när han flyttat till Örebro. Men i ett avseende har det spårat helt. Från att inte ha spelat alls under de sex-sju år jag känt honom går han nu in tungt på allt som går. Några skräckexempel:

  •  Vi kommer hem från en filmkväll hos Jim. Klockan närmar sig 02.00 på natten. Han kopplar upp sig och dunkar in ett handikappspel på Ottawas pågående match mot Boston. "Jag har feeling" sa han. Det gick åt helvete.

  • Igår var han upprörd över att han inte kunde gå in och betta på antalet hörnor i en sydamerikansk match (kan ha varit Copa libertadores) när matchen närmade sig sitt slut. "Det hade blivit  tolv hörnor och jag var säker på att det skulle bli några till. Varför får jag då inte spela på det?", frågade han sig.

Och detta alltså från en kille som fram tills för en månad sen knappt lämnat in en enda oddsetkupong. Jag är orolig.


Arvidsson helt plötsligt på spelhumör. Mats Svensson fattar ingenting.

Kommentarer
Postat av: Peter Arvidsson

Han är en sjuk man. Passa dig för honom!

2009-02-12 @ 00:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0