Ner i papperskorgen: Elitserien i hockey

Hur kall är den här serien egentligen? Trots Foppas ständiga återkomster bryr jag mig inte det minsta hur det går i matcherna. De spelar ju för helvete varannan dag. Och 90 procent av matcherna är ju helt betydelselösa. Otroligt att de kan fylla läktarna och kvällstidningarna i den utsträckning som de ändå gör. Slutspelet kanske kan tända till framåt de avgörande matcherna. Men innan vi når dit väntar flera månader med ytterligare transportsträcka. Usch!

Kommentarer
Postat av: Per

Inget nytt, men kan bara hålla med! Bara knappt intressant för de närmast sörjande. Inte ens om Örebro skulle gå upp skulle jag bry mig det minsta mer. Helt tappat spänningen som krävs! Praktexempel på hur man ska förstöra en serie.

2009-12-16 @ 18:14:24
URL: http://polarenper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0