Extra: Här chockar han löpareliten

Men två timmar innebandy som enda träning under de senaste fyra månaderna var förväntningarna halvhöga inför Å-stadsloppet. Men när startskottet väl gick kände jag att det bara var att mosa, Finns inget annat. Orkade också hålla tempot skapligt även om jag kroknade lite mot slutet. När jag gick i mål en mil senare skrevs tiden till 43.51! En notering som räckte till en 20:e plats totalt. Kanske var detta min största idrottsprestation genom tiderna. Jag vet faktisk inte. Farsan, 54 år ung, var inte mycket sämre och sprang in på 45.06. Lillebror G.Tollén var nära väggen men klarade till slut banan på 47.56.

Firade för övrigt med att göra Kaka-gesten när jag gick i mål. Mer info följer.

Kommentarer
Postat av: M-W

Viktigt!!!

2009-08-22 @ 23:32:54
URL: http://muss.se/blogg
Postat av: Hugo

Dags att bli religiÖs:-) bra jobbat!

2009-08-24 @ 15:14:17
URL: http://hugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0