Är Robinho bäst i världen?

Kollade på lite gamla klipp på Robinho från tiden i Santos. Hittade det sjukaste målet jag sett i hela mitt liv. Helt otroligt! När man ser det här är det svårt att argumentera för att han inte skulle vara bäst i världen. Nu förstår man varför det blev landssorg i Brasilien när han lämnade Real Madrid och skrev på för pajasgänget Manchester City förra året.



När vi ändå håller på slänger jag med en dribbling från en landskamp med Brasilien . Helt ok den också (hoppa fram 30 sek i klippet om ni är otåliga):

 

Kommentarer
Postat av: Mats-Walter

Kollade klippet några gånger. Första gångerna fattade jag ingenting. Sen läste jag kommentarerna och då gick det upp för mig hur försvararna kunde var så usla.

Men tjusigt var det ändå. Det är såna grejer jag kör i Korpen nästa säsong med mitt nya korsband.

2009-08-26 @ 15:41:37
URL: http://matswalter.blogspot.com
Postat av: Johan T

Kniven har lovat att göra liknande mål imorgon. Har feeling för att han kommer göra det också =). Skönt med jobbcomeback snart för dig. Viktigt!

2009-08-26 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0