Finalfiasko

Cup i dag på Årbyskolan. Vi kom till start med ett starkt lag och inledde med två övertygande segrar. Svesses nya skor för 800 kronor lämnade inget i övrigt att önska och han stänkte dit tre mål, varav ett tillhör klassen drömmål. Vårt mål vaktades av nöjeskrönikören Jesper Bohm som storspelade tillsammans med Stenbäck som libero.

I finalen gick det dock åt helvete. Nämner inga siffror här men enligt Arvidsson var det de största förlustsiffrorna i hans liv. Kan vara så för mig också när jag tänker efter. Själv var jag urusel. Noll mål och orkade heller ingenting. Den här Totti-bindeln som jag spelade med fattar ingenting:



Och här är laget som var glada trots den tunga finalförlusten:


Övre raden från väster: Toni, Simpa, Arvid, Svesse. Nedre raden från vänster:
Jag, Stenbäck, Fisken. Halvliggande: Jeppe B

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0