Bildextra: Överraskningsfesten

Aron, Joel och Isak dyker oväntat upp på kebabhuset i Eskilstuna. När min chock har lagt sig visar det sig att de, tillsammans med Carro har planerat in besöket sedan flera veckor tillbaka. Resultatet blev en historisk kväll som sent kommer att glömmas bort. Här ett smakprov uppsnappat från mobilkameran.

A-man och Isak tar tag i matlagningen.

Resultatet.

Rödvin. Gott.

Bordet dukat.

Isak fixade det goda köttet och grattängen.
Jag hjälpte till med att skala potatis.


Joppe nöjd. Liksom alla vi andra.

Klockan är 03.30. Harrys har stängt men Stenkvistavägen kokar.  


Kommentarer
Postat av: Per

Var ju ingen överraskning för mig om att de skulle dyka upp hos dig, har jag vetat om ett tag nu;) Synd bara att jag inte kunde bjuda på en egen och delta i denna klassiska happening. Laddar nu redan för julen!!

2008-12-01 @ 01:21:10
URL: http://disfordurham.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0