Veckans tipsrad inställd efter fiasko

Denna vecka blir det inget tipsförslag. Anledningen är förra veckans usla resultat.
Här är facit med rätt rad och vårt tips under:

Vintern vs. hösten 2
Vårt tips: 1

Hösten spöade vintern hur lätt som helst och vår spik gick åt helvete. Nu är det ösregn och ett par plusgrader. Inte en snöflinga.

Johan  vs. gymmet 2
Vårt tips: 1 (x)

Match nummer två var på förhand mer osäker. Gymmet blev i alla fall klar vinnare efter att jag vikit ner mig och inte satt min fot där på en dryg vecka. Den här veckan jobbar jag dag vilket innenbär jobb 10-19. Det ser alltså inte bra ut den här veckan heller.

Mats Svensson vs. Johan  Uppskjuten
Vårt tips: 1
Enda matchen på kupongen som fortfarande lever. Den blev uppskjuten förra veckan på grund av jobb och besök. Nu kör vi imorgon istället. Bana två i Hobbyhallen är bokad till 11.00. Lär bli en tuff drabbning.

Så här långt alltså noll rätt på tre matcher. Och då hade vi dessutom en gardering. Som alla förstår helt oacceptabelt. Tipsraden kanske kommer tillbaka nästa vecka.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0