Lagerbäck visar sinne för humor

Många har kritiserat förbundskapten Lagerbäck för att vara tråkig. Men när han nu har tagit ut landslagstruppen till januariturnén visar han prov på stor humor. Läste igenom truppen och skrattade högt vid flera tillfällen. Mikael Dahlberg och Pontus Wernbloom var kanske allra roligast. Och mycket kan man säga om Patrik Anttonen men någon landslagsspelare är han ta mig fan inte.

Daltandet med Henke Larsson orkar jag inte ens kommentera. Så länge Lagrell och Lagerbäck styr svensk fotboll hoppas jag att vi missar VM.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja jag tänkte på dig då när Henke kom på tal för landslaget. Det är bara en tidsfråga innan Brolin är aktuell igen...Har man en gång varit bra är man tydligen alltid bra enligt mr Lagerbäck.

2008-12-17 @ 16:15:03
Postat av: John.

haha. bra skrivit!

2008-12-18 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0