Julbord nummer ett

Hemma och vänder efter att ha avklarat julbord och årsmöte med sportjournalistklubben. Under ett svagt ögonblick hade jag tydligen ställt upp som suppleant (stavning?) till en styrelsepost. Den blev jag invald till så det är bara att gilla läget.

Julbordet var det första för året och arrangemanget hölls på Vilsta sporthotell. Vi konstaterar att kötbullarna var väldigt torra men framförallt är det priset på kalaset som sticker ut. 309 spänn för julbord och en öl. Då tror jag också att klubben har gått in med en hundring per skalle. Funderade ett tag på att skriva detta i kategorin "ner i papperskorgen" men de får en chans till.

Kommentarer
Postat av: Carros kompis

Jag tänker inte verka språkpolis, jag TROR stavningen var rätt (eftersom du frågade) :) Ikväll tar jag med mig C på fest, lovar att ta hand om henne!

2008-12-13 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0